De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun FaceSpa 851V 3-in-1 Gezichtsepilator En Reinigingsborstelsysteem Met Extra Batterij op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Joyce L 18-03-2018

Multifunctioneel en kwaliteitsvol product

Het epileren gaat snel en precies. Is wel pijnlijk, maar ik had nog nooit een epileertoestel voorheen dus ik kan niet vergelijken. Het is gemakkelijk dat er een tijdsindicator in zit. Zo weet je hoe lang je per lichaamsdeel bezig bent. Ik ben het meest fan van de reinigingsborstel. Ik gebruik deze dagelijks om mijn huid te reinigen en nachtcrème aan te brengen. Na gebruik voelt je huid fris en goed aan. De Face Spa is gemakkelijk in bad te gebruiken met de houder die erbij geleverd is. Ik kreeg het product gratis om te testen en ben er tevreden mee. Ik zal het zeker blijven gebruiken.